Peper-Munt marketing
Peper-Munt marketing
  • Home
  • Oplossingen
    • Marketeer for a day
    • Marketing ondersteuning
    • Interim marketeer
    • Marketingpropositie
    • Investeringspropositie
    • Aanbesteding en subsidie
    • Trainingen en workshops
  • De kameleon
  • Partners
  • Resultaat
  • Subsidiemogelijkheden
    • Algemeen
    • SLIM -Boeijend Ondernemen
    • SLIM -Identief
    • SLIM -LIN Videomarketing
  • Contact
  • Meer
    • Home
    • Oplossingen
      • Marketeer for a day
      • Marketing ondersteuning
      • Interim marketeer
      • Marketingpropositie
      • Investeringspropositie
      • Aanbesteding en subsidie
      • Trainingen en workshops
    • De kameleon
    • Partners
    • Resultaat
    • Subsidiemogelijkheden
      • Algemeen
      • SLIM -Boeijend Ondernemen
      • SLIM -Identief
      • SLIM -LIN Videomarketing
    • Contact

  • Home
  • Oplossingen
    • Marketeer for a day
    • Marketing ondersteuning
    • Interim marketeer
    • Marketingpropositie
    • Investeringspropositie
    • Aanbesteding en subsidie
    • Trainingen en workshops
  • De kameleon
  • Partners
  • Resultaat
  • Subsidiemogelijkheden
    • Algemeen
    • SLIM -Boeijend Ondernemen
    • SLIM -Identief
    • SLIM -LIN Videomarketing
  • Contact

workshops

contact

Aan deze pagina wordt nog gewerkt.

marketing workshops

Workshop Marketingprofilering

Leer in één middag hoe je jouw bedrijfsprofilering samenstelt.


- concreet en to-the-point

- meteen toepasbaar in duidelijke offertes en duidelijke bedrijfscommunicatie

- overdraagbaar voor jouw teamleden.



Meer weten? Neem contact op. 

Workshop Persona maken

 Alan Cooper, een softwareontwikkelaar, interaction designer en programmeur, was de eerste die de rol van een persona schreef in zijn boek The Inmates are Running the Asylum. Verder beschreef hij in dit boek onder meer hoe persona's kunnen worden aangemaakt, gebruikt en toegepast. 


Een persona kan jou helpen om binnen de organisatie te redeneren vanuit klantperspectief. Je kruipt in de huid van je doelgroep, verpersoonlijkt deze door het pinpointen van een 'echt' persoon en kleedt deze vervolgens aan met kenmerken en gedrag. 

We analyseren onder meer de demografische, geografische, sociaaleconomische en psychografische aspecten. Daarna kijken we naar de mate van betrokkenheid, productgebruik, merkspecifieke kenmerken en houding. Tot slot zoomen we in op koopintenties en koopgedrag.  


Aan het einde van de middag heb je geleerd hoe je een persona maakt en heb je een herkenbaar, scherp gedefinieerd profiel.  

Meld je aan

Copyright © 2020-heden   Peper-Munt Marketing - Alle rechten voorbehouden



  • Privacybeleid
  • Algemeen

Ondersteund door

Deze website maakt gebruik van cookies.

We gebruiken cookies om websiteverkeer te analyseren en de ervaring op je website te optimaliseren. Als je het gebruik van cookies accepteert, worden je gegevens gecombineerd met de gegevens van alle andere gebruikers. Privacybeleid

Accepteren